• Пон-Пет: 09:00-17:00
  • тел: 02 996 39 53 / Денонощна линия; тел: 0700 12 722

История

Начало История

Нашата

История

“СЪРВИС КОНСУЛТ ЕНД ОДИТ” ООД  (SCA) е създадена през 2016 г. с предмет на дейност предоставяне на високо качествени услуги в сферата на професионалното почистване, охранителната дейност и управлението на сгради и съоръжения за публични и частни организации.

Идеята за създаване на компания по такъв модел се налага в резултат на нарастващото търсене на комплексност и гъвкавост от страна на бизнеса при обслужването и поддръжката на различните видове имоти и съоръжения.

В течение на времето, в началото на 2017 година мениджмънта на SCA предоставя на своите клиенти възможност да използват т.нар.“Single point of contact” или да имат едно лице за контакт за всички видове предоставяни услуги за даден обект.

От микро организация в средата на 2016 година, днес компанията осигурява заетост на над 150 служители в трите сфери на дейност в София, Варна, Дупница и други градове в страната.

От средата на 2017г. компанията активно се фокусира в разработването и намирането на технологични решения в трите сфери на дейност. В професионалното почистване компанията налага системата “Click&Clean” (научете повече в секцията SCA Smart). В охранителната дейност все повече клиенти се възползват от възможностите за отдалечен мониторинг и онлайн информиране 24/7.

Това, което ни прави различни на пазара е иновативния подход и персонализирането на изпълняваните дейности според конкретната необходимост на клиентите. Фокусирани сме към специфичните особености на бизнеса на нашите клиенти. Ето защо преди изготвянето на всяка оферта, ние правим предварителен одит и прилагаме индивидуален план към всеки клиент.

Всичко това ни дава възможност да заявим, че винаги сме обърнати С ЛИЦЕ КЪМ ХОРАТА

Защо да изберете нас?

Ще Ви предложим индивидуален подход – гъвкава система по сигурността и почистването ориентирана към вашите нужди;

Управляваме и адаптираме процесите по сигурността и почистването специално за Вашия бизнес, а не обратното;

Предоставяме Ви Проект Мениджър специализиран в ръководството на специфични дейности с доказан опит и познания – само за конкретния обект;

Разработваме специфична документация – съобразена с конкретната необходимост;

Ще извършим изчерпателен одит по сигурността на обекта, който ще Ви помогне да вземате по-ефективни решения, свързани с управлението на охранителния риск;

Извършваме минимум 1 проверка на обекта с наши екипи през нощта с цел контрол на дейността;

Софтуерното интегриране на всички предоставяни услуги Ви дава информация 24 часа в денонощието в реално време за статуса на охраняваните от нас обекти, както и за обектите на наемателите;

Архив и хронология на събитията – достъп до различна информация за всички охранявани обекти, без да напускате работното си място;

Ще интегрираме в различна степен технически, технологични, организационни и физически ресурси, които ще повишат ефективността на услугата;

Ще Ви спестим време – като организираме и управляваме ефективно дейностите по охрана и почистване;

Ще Ви спестим средства – като Ви предоставим индивидуално решение;

Защото не сме най-добри във всичко, но сме професионалисти в услугите, които предлагаме на нашите клиенти!